موضوعات
آخرین مطالب
آرشيو وبلاگ
پيوندها

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان وبلاگ دختر پسرای ایروونی همراه با چت روم اعضای سایت و آدرس setin2.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





نويسندگان



نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 8
بازدید دیروز : 50
بازدید هفته : 58
بازدید ماه : 143
بازدید کل : 48478
تعداد مطالب : 47
تعداد نظرات : 7
تعداد آنلاین : 1



وبلاگ دختر پسرای ایروونی همراه با چت روم اعضای سایت
همه چیز از همه جا برای همه کس

 

دانلود گلچین 300 عکس عریض (Wide)، برای دسکتاپ

 

 

 

 

تا چند سال پیش استاندارد مقیاس افقی به عمودی در تمام نمایشگر ها 4 به 3 بود. اما امروزه این مقیاس 16 به 9 است. یعنی نسبت عرض به طول آنها افزایش یافته است. با توجه به استقبال مردم و کارایی بیشتر این مدل ها، امروزه بیشتر نمایشگرهای لپتاپ و همچنین مانیتور ها به صورت عریض (Wide Screen) تولید میشوند. حتی تلویزیون های LCD و LED جدید هم واید اسکرین هستند. به همین دلیل فیلم های روز دنیا هم با همین مقیاس ساخته میشوند.

 

اگر مانیتور کامپیوتر یا نمایشگر لپتاپ شما از نوع عریض (Wide) است، میتوانید با استفاده از بک گراند های واید، چهره زیباتری به دسکتاپ خود بدهید!

 

در این مطلب، مجموعه ای از جدیدترین عکس های عریض با کیفیت HD که هم برای بک گراند دسکتاپ و هم برای استفاده در طراحی مناسب است را برای شما آماده کرده ایم.

 

این عکس ها دارای موضوعات مختلف هستند. مثل عکس طبیعت، عکس های فانتزی و خیالی، عکس ماشین، گل و گیاه، تکنولوژی، عکس های عاشقانه و رمانتیک، و ...

دانلود ادامه مطلب...

 



ادامه مطلب ...


 

دانلود مجموعه تمام قسمت های پت و مت

 

 

دانلود در ادامه مطلب...

 

 

پت و مت، اسم دو شخصیت دست و پا چلفتی است که همیشه در کارشان خرابکاری میکنند. این شخصیت ها آنقدر معروف هستند که هر وقت کسی کار آسانی را به اشتباه انجام میدهد او را به پت و مت تشبیه میکنیم!

 

انیمیشن های پت و مت داستان زندگی روزانه این دو نفر را روایت میکند. آنها وقتی میخواهند کارهای ساده ای مثل روشن کردن ماشین لباسشویی، یا میخ کردن یک قاب عکس را انجام دهند آنقدر خرابکاری میکنند که مشکلات جدیدی درست میشود. اما نکته جالب این است که آخر سر بالاخره کار را انجام میدهند. ولی نتیجه آن چیزی نیست که باید میشد!

 

انیمیشن پیت و مت با تکنیک عکس برداری لحظه به لحظه ساخته شده است. در این تکنیک، عروسک ها در یک موقعیت ثابت قرار میگیرند و یک فریم گرفته میشود. سپس کمی حرکت داده میشوند و فریم بعدی گرفته میشود. در نهایت این فریم ها پشت سر هم قرار میگیرند تا به صورت یک فیلم در بیایند.

 

اولین قسمت از انیمیشن پت و مت در 12 آگوست سال 1976 پخش شد. و آخرین قسمت آن هم در سال 2004 ساخته و پخش شد. این انیمیشن محصول کشور چکسلواکی بوده و طبق اعلام تهیه کنندگان آن، برنامه ای برای ساخت قسمت های جدید پت و مت وجود ندارد.

 

 

در این مطلب از سایت سرزمین دانلود، مجموعه کامل 77 قسمت پت و مت را برای شما آماده کرده ایم.

 

 



ادامه مطلب ...


هنر های رزمی


  من پا را ترجیح میدهم چون هم بلند تر است و هم قوی تر..بروسلی 


ضربه های پا در کونگ فو

در کونگ فو ضربات پای متعددی وجود دارد که هر کدام ، موارد استفاده خاص خود را دارد.در کونگ فو برای زدن اکثر ضربات ، پا از زانو باز می شود و به همبن دلیل با قدرت بیشتری همراه است.

در کونگ فو هم مانند تمام رشته های رزمی ، برای اجرای خوب ضربات پا ، لازم است پا انعطاف بالایی داشته باشد.(عکس از همراه: الهام بیگدلی )


بقیه در ادامه مطلب...



ادامه مطلب ...


شنبه 23 آذر 1392برچسب:پیامهای ایرانیها برای مسی, :: 17:32 ::  نويسنده : حامد       

به گزارش انتخاب ؛ درج هزاران اظهارنظر به زبانی که مسی یا گردانندگان صفحه او از خواندنش عاجز هستند، در دنیای مجازی مفهومی جز تولید هرزنامه و ایجاد مزاحمت ندارد. حتی برخی ایرانی‌ها، بارها این موضوع را به بقیه گوشزد می‌کنند اما پاسخ می‌شنوند که روشنفکر بازی در نیاورید. یا مثلاً لیونل مسی خودش از اینکه تعداد کامنت‌هایش زیاد شده راضی است.

 

 
لطفا برای دیدن مطالب وبلاگ به ادامه مطلب مراجعه کنید



ادامه مطلب ...


جمعه 22 آذر 1392برچسب:, :: 16:7 ::  نويسنده : حامد       

 

بقیه در ادامه مطلب...



ادامه مطلب ...


Vippie Free Calls & Messages برنامه ای برای ارتباط سریع و رایگان است. به کمک این نرم افزار می توانید مکالمه های طولانی مدت داشته و پیام های نا محدود را به صورت کاملا رایگان برای دوستان خود ارسال نمایید. با این برنامه حتی می توانید آهنگ ها، فیلم ها، عکس ها و فایل های متنی خود را برای کسانی که Vippie را بر روی دستگاه اندروید خود دارند ارسال نمایید. از دیگر قابلیت های این برنامه می توان به ایجاد کنفرانس های صوتی، اتنقال تماس، انتظار تماس و  voicemail برای دریافت پیام های صوتی اشاره کرد. این برنامه به سرعت در حال گسترش بین کاربران است و هزاران بار دانلود شده است. دقت کنید که برای برقراری تماس با دوستان خود نیاز به اینترنت خواهید داشت.

 

Vippie-Free-Calls-&-Messages-v2.1.5

 

 

Vippie-Free-Calls-&-Messages

Vippie-Free-Calls-&-Messages-1

download دانلود

size حجم فایل : ۱۳.۷ مگابایت

size ورژن : برای اندروید ۲.۱ و بالاتر

password رمز فایل : www.download0098.com

homepage منبع : دانلود ۰۰۹۸



Business Calendar یک تقویم است که به کمک آن می توانید امور کاری خود را یادداشت نمایید تا بتوانید برنامه ریزی دقیقی بر روی آن ها انجام دهید. این برنامه می تواند یادداشت های شما را در دسته بندی های مختفی از جمله روزانه، هفتگی، ماهانه و سالانه قرار داده و هر کدام را با رنگ خاصی مشخص نماید تا شما به راحتی آن ها را از هم تشخیص دهید. Business Calendar دارای ۱۱ ویجت با تم های مختلف است که هر کدام را می توانید روی یادداشت خاصی تنظیم نمایید. تنظیم اندازه متن و قابلیت یادآوری زمان رسیدگی به امور، از دیگر ویژگی های این برنامه است.

 

Business-Calendar-v1.3.3.1

 

 

Business-Calendar

Business-Calendar1

download دانلود

size حجم فایل : ۱.۱۱ مگابایت

size ورژن : برای اندروید ۲.۰ و بالاتر

password رمز فایل : www.download0098.com

homepage منبع : دانلود ۰۰۹۸



Contacts Widget شما می توانید به راحتی به تمام مخاطبین خود دسترسی داشته باشید. این ویجت به شما امکان می دهد تا مخاطبین ویژه و یا گروه خاصی از مخاطبین مانند دوستان و یا خانواده را از بقیه مخاطبین جدا کرده و بتوانید به سرعت آن ها را شماره گیری نمایید. این ویجت را می توانید در صفحه Lock Screen اضافه کرده تا بتوانید بدون باز کردن قفل صفحه به مخاطبین دسترسی داشته باشید. همچنین شما قادر خواهید بود تا به آسانی برای هر یک از مخاطبین موجود در ویجت، پیام ارسال نمایید. رابط کاربری در این نرم افزار بسیار زیبا و به سبک ICS در اندروید ۴٫۰ است.

 

Contacts-Widget-v4.2.3

 

 

Contacts-Widget

Contacts-Widget-1

download دانلود

size حجم فایل : ۲.۹۵ مگابایت

size ورژن : برای اندروید ۳.۰ و بالاتر

password رمز فایل : www.download0098.com

homepage منبع : دانلود ۰۰۹۸



SmartSMS  یکی از بهترین برنامه های ارسال و دریافت پیامک در اندروید است که در عین کم حجم بودن سریع و هوشمند است. با این برنامه می توانید برای پیام های خود پسورد قرار داده تا از حریم شخصی خود محافظت نمایید و از سوء استفاده های احتمالی جلوگیری کنید. همچنین این برنامه درصورت ارسال نشدن پیام آن را به صورت خودکار دوباره ارسال خواهد کرد. پنجره notification این نرم افزار به شما امکان می دهد تا پیام های دریافتی را به آسانی بخوانید و سریعا پاسخ دهید و نیز می توانید از طریق همان پنجره با مخاطب پیام تماس بگیرید. ضمنا در این برنامه می توانید برای هر مخاطب زنگ هشدار پیام و الگوی لرزشی مخصوصی را انتخاب نمایید. SmartSMS دارای رابط کاربری بسیار زیبا به همراه چندین تم شیک برای سلیقه های مختلف است.

 

SmartSMS_v2.1.4

 

 

download دانلود

size حجم فایل : ۱.۴۴ مگابایت

size ورژن : برای اندروید ۲.۲ و بالاتر

password رمز فایل : www.download0098.com

homepage منبع : دانلود ۰۰۹۸



دو شنبه 18 آذر 1392برچسب:برچسب ها : Cymera Camera & Photo Editor ، Cymera Camera & Photo Editor V1,3,7 ، Cymera Camera & Photo Editor دانلود ، free download camera apps for android ، free download Cymera – Camera & Photo Editor V1,3,7 apk ، free download Cymera – Camera & Photo Editor V1,3,7 with direct link ، برنامه Cymera – Camera & Photo Editor ، برنامه اندرويد 2013 ، برنامه اندروید Cymera Camera & Photo Editor V1,3,7 ، برنامه اندروید ویرایش حرفه ای عکس ، برنامه اندروید ویرایش حرفه ای عکس Cymera Camera & Photo Editor V1,3,7 ، برنامه براي galaxy s4 ، برنامه عکس برداری با کیفیت بالا برای گلکسی اس 4 ، دانلود برنامه galaxy note II ، دانلود برنامه اندرويد با لينک مستقيم ، دانلود برنامه عکس برداری و ویرایش حرفه ای برای گوشی های اندرویدی ، دانلود رایگان Cymera – Camera & Photo Editor V1,3,7 ، نرم افزار Cymera – Camera & Photo Editor برای گوشی ها و تبلت ، نرم افزار افکت گذاری حرفه ای بر روی عکس ها برای گوشی ، نرم افزار تشخیص چهره هنگام عکس برداری برای اندروید ، نرم افزار جديد htc one ، نرم افزار جديد اندرويد برای سامسونگ ، نرم افزار دوربین در اندروید ، نرم افزار رایگان xperia Z ، ویرایش حرفه ای عکس, :: 13:0 ::  نويسنده : حامد       

Cymera Camera & Photo Editor  یک نرم افزار اندروید ساده اما بسیار پرکاربرد و حرفه ای است که به شما امکان می دهد تا عکس های با کیفیتی را بگیرید و آن را به بهترین شکل ممکن ویرایش نمایید. این برنامه به تنهایی همه آن چیزی است که شما از یک نرم افزار عکس برداری و ویرایش عکس انتظار دارید. این نرم افزار طیف گسترده ای از لنز ها، حالت های عکس برداری، فیلتر ها، قاب ها و افکت ها را در اختیار شما قرار می دهد. Cymera  حتی از فناوری تشخیص چهره برای عکس برداری نیز استفاده می کند. همچنین بیش از ۷۰ مدل مو و وسایل آرایش نیز در این برنامه گنجانده شده است تا شما بتوانید عکس های خود را جذاب تر کنید.

 

Cymera-Camera-&-Photo-Editor-V1.3.7

 

 

Cymera-Camera-&-Photo-Editor-0

Cymera-Camera-&-Photo-Editor-1

Cymera-Camera-&-Photo-Editor-3

download دانلود

size حجم فایل : ۱۶.۷ مگابایت

size ورژن : برای اندروید ۲.۲ و بالاتر

password رمز فایل : www.download0098.com

homepage منبع : دانلود ۰۰۹۸



با نرم افزار آندروید AppDialer Pro – T9 app searching  شما می توانید هر برنامه ای که نیاز دارید را با تنها چند کلیک ساده در کیبورد به راحتی پیدا کرده و در وقت خود صرفه جویی نمایید. کار اصلی این برنامه جستجوی نرم افزار های موجود در دستگاه اندروید به وسیله سیستم جستجوی T9 می باشد. با AppDialer Pro شما قادر می سازد تا علاوه بر اجرا سریع برنامه، بتوانید اطلاعات کامل برنامه را ببینید و حتی آن را حذف نمایید. همچنین سیستم رتبه بندی این نرم افزار برنامه هایی که بیشتر استفاده نموده اید را رتبه بندی می کند و هنگام جستجو، آن ها را سریع تر از بقیه نرم افزار ها پیدا می کند.

 

AppDialer-Pro-T9-app-searching-v3.8

 

 

 

download دانلود

size حجم فایل : ۱.۰۶ مگابایت

size ورژن : برای اندروید ۳ و بالاتر

password رمز فایل : www.download0098.com

homepage منبع : دانلود ۰۰۹۸



دو شنبه 18 آذر 1392برچسب:برچسب ها : free download Gravity Screen Off Pro 1,46 apk ، free download Gravity Screen Off Pro 1,46 with direct link ، free download manager apps for android ، Gravity Screen Off Pro v1,46 ، برنامه Gravity Screen Off Pro ، برنامه اندرويد 2013 ، برنامه اندروید Gravity Screen Off Pro v1,46 ، برنامه اندروید مدیریت صفحه نمایش ، برنامه اندروید مدیریت صفحه نمایش Gravity Screen Off Pro v1,46 ، برنامه براي galaxy s4 ، برنامه مدیریت در مصرف باتری برای گلکسی اس 4 ، برنامه مدیریت صفحه نمایش ، دانلود Gravity Screen Off Pro v1,46 ، دانلود برنامه galaxy note II ، دانلود برنامه اندرويد با لينک مستقيم ، دانلود برنامه خاموش و روشن کردن صفحه نمایش به صورت اتوماتیک گوشی های اندرویدی ، دانلود رایگان Gravity Screen Off Pro 1,46 ، نرم افزار Gravity Screen Off Pro برای گوشی ها و تبلت ، نرم افزار جديد htc one ، نرم افزار جديد اندرويد برای سامسونگ ، نرم افزار خاموش و روشن کردن خود کار صفحه نمایش در اندروید ، نرم افزار رایگان xperia Z ، نرم افزار مدیریت باتری برای گوشی ، نرم افزار مدیریت صفحه نمایش برای اندروید, :: 12:57 ::  نويسنده : حامد       

اگر از تلفن همراه خود زیاد استفاده می کنید و از روشن و خاموش کردن صفحه نمایش آن خسته شده اید، نرم افزار اندروید مدیریت صفحه نمایش Gravity Screen Off Pro به شما کمک زیادی خواهد کرد. با این برنامه می توانید به صورت خودکار صفحه نمایش گوشی خود را خاموش و روشن کنید. هنگامی که شما گوشی اندروید خود را بر روی میز قرار دهید صفحه نمایش خاموش شده و هنگامی که آن را بر می دارید به صورت خود کار روشن می شود، بدون این که شما هیچ دکمه ای را لمس کنید. این نرم افزار باعث می شود تا هنگامی که از گوشی خود استفاده نمی کنید،  گوشی به حالت sleep در آمده و مصرف باتری نیز بسیار کاهش پیدا کند. به وسیله تنظیمات این برنامه می توانید کنترل کاملی بر روی خاموش و روشن شدن صفحه  نمایش داشته باشید.

 

Gravity-Screen-Off-Pro-v1.46

 

 

Gravity-Screen-Off-Pro

download دانلود

size حجم فایل : ۳۳۶ کیلوبایت

size ورژن : برای اندروید ۲.۲ و بالاتر

password رمز فایل : www.download0098.com

homepage منبع : دانلود ۰۰۹۸



دو شنبه 18 آذر 1392برچسب:free download GPS for android ، free download street view on google mapsv1,8,1,2 apk ، free download street view on google mapsv1,8,1,2 with direct link ، street view on google maps v1,8,1,2 ، برنامه street view on google maps رایگان برای سامسونگ ، برنامه اندرويد 2013 ، برنامه اندروید street view on google maps v1,8,1,2 ، برنامه اندروید مسیریابی در خیابان ، برنامه اندروید مسیریابی در خیابان street view on google maps v1,8,1,2 ، برنامه اینترنتی رایگان برای تبلت ، برنامه براي galaxy s4 ، برنامه مسیریابی در خیابان street view on google maps v1,8,1,2 ، برنامه موقعیت یابی آسان در خیابان برای اندروید ، دانلود street view on google maps v1,8,1,2 ، دانلود برنامه galaxy note II ، دانلود برنامه اندرويد با لينک مستقيم ، دانلود برنامه مسیریابی برای گوشی های اندروید ، دانلود برنامه موقیعت یاب با سرویس گوگل ، دریافت برنامه GPS برای گوشی ها و تبلت های اندروید ، دریافت برنامه مسیریابی با لینک مستقیم برای گوشی های اندروید ، مسیریابی در خیابان street view on google maps v1,8,1,2 ، نرم افزار جديد htc one ، نرم افزار رایگان xperia Z ، نرم افزار نمایش مجازی خیابان ها و جاده ها در xperia mini ، نسخه جدید نرم افزار street view on google maps برای اندروید, :: 12:49 ::  نويسنده : حامد       

treet view on google maps شما قادر خواهید بود نقشه و مسیر خیابان ها در اکثر کشورهای جهان را به راحتی مشاهده نمایید. این برنامه تا حد امکان تمام جزئیات مربوط به خیابان ها و جاده ها و بزرگراه ها از قبیل نام خیابان یا ترافیک موجود بروی آن را برای شما نمایش خواهد داد. اگر شما در شهری هستید که نیاز به مسیریابی GPS دارید این برنامه به شما در پیدا کردن مسیر مورد نظرتان کمک خواهد کرد. این نرم افزار یکی از پرطرفدارترین برنامه های موجود در google play است که بسیار مورد علاقه توریست ها نیز است.

 

 street-view-on-google-maps

 

 

 

 street-view-on-google-maps-1

download دانلود

size حجم فایل : ۳۵۹ کیلوبایت

size ورژن : برای اندروید ۲.۲ و بالاتر

password رمز فایل : www.download0098.com

homepage منبع : دانلود ۰۰۹۸



Countdown Widget یک نرم افزار ساده اما کاربردی است که بیش از ۲ میلیون بار در google play دانلود شده است. کار با این برنامه بسیار آسان است و شما فقط باید وقایعی را که نیاز به یاد آوری دارید، یادداشت کرده و یک تاریخ برای آن ها تعیین کنید. این برنامه به انتخاب شما یک شمارش معکوس تا زمان مورد نظر ایجاد می کند و با الگو های صوتی به شما خبر وقایع را می دهد. این ویجت دارای ۳ سایز می باشد که می تواند برای اولویت بندی یادآورها مفید باشد. همچنین دارای تم ها و رنگ بندی های زیبایی است که به صفحه نمایش گوشی شما جلوه خاصی می بخشد.

 

Countdown-Widget-v2.0

 

 

 

download دانلود

size حجم فایل : ۶۸۸ مگابایت

size ورژن : برای اندروید ۲.۲ و بالاتر

password رمز فایل : www.download0098.com

homepage منبع : دانلود ۰۰۹۸



به کمک Internet Speed Meter شما قادر خواهید بود تا سرعت اینترنت خود را به راحتی مشاهده کنید. این برنامه لیست کاملی از تاریخچه فایل های دریافت شده به همراه اندازه و نوع فایل ها در اختیارتان قرار خواهد داد. همچنین با این نرم افزار شما می توانید محدودیت هایی را برای سرعت اینترنت و برنامه های مرتبط با آن اعمال کنید تا از ارتباط های ناخواسته جلوگیری شود. این برنامه به شما اجازه می دهد تا برای دریافت فایل از اینترنت یک زمان مشخص کنید تا به صورت خودکار این کار برای شما انجام شود.

 

Internet-Speed-Meter-v1.1.0

 

 

 

download دانلود

size حجم فایل : ۷۹۰ کیلوبایت

size ورژن : برای اندروید ۲.۳ و بالاتر

password رمز فایل : www.download0098.com

homepage منبع : دانلود ۰۰۹۸



  شما را به دهه ۸۰ می برد. این برنامه یک موزیک پلیر زیبا و جالب است که برای اجرای موزیک های شما از یک کاست پلیر قدیمی استفاده می کند. این نرم افزار جالب آهنگ های شما را به شکل یک نوار کاست در می آورد و دکمه های کنترل موزیک نیز به همان سبک قدیمی هستند. مثلا برای تغییر آهنگ ها از << یا >> و یا برای کم و زیاد کردن صدا از دکمه های کشویی استفاده می شود. و نیز می تواند از دکمه Eject که در نوار کاست ها قدیمی برای خارج کردن نوار استفاده می شد، برای تغییر آلبوم استفاده کرد. Mafon با وجود ظاهر قدیمی امکانات خوبی دارد و می توانید تمام کار هایی که با دیگر موزیک پلیر ها انجام می دهید با این برنامه نیز انجام دهید. جهت دانلود برنامه اندروید موزیک پلیر کلاسیک Mafon v1.0 به ادامه مطلب مراجعه فرمایید.

Mafon v1.0

 

 

Mafon 1

Mafon 2

Mafon 3

 

download دانلود

size حجم فایل : ۵.۴۳ مگابایت

size ورژن : برای اندروید ۲.۲ و بالاتر

password رمز فایل : www.download0098.com

homepage منبع : دانلود ۰۰۹۸



دو شنبه 18 آذر 1392برچسب:برچسب ها : Falcon Pro (for Twitter) v2,0,1a Patched ، free download Falcon Pro (for Twitter) v2,0,1a Patched apk ، free download Falcon Pro (for Twitter) v2,0,1a Patched with direct link ، free download internet apps for android ، اندروید Falcon Pro (for Twitter) v2,0,1a Patched ، برنامه Falcon Pro (for Twitter) v2,0,1a Patched ، برنامه اندرويد 2013 ، برنامه اندروید Falcon Pro (for Twitter) v2,0,1a Patched ، برنامه براي galaxy s4 ، برنامه چت از طریق توییتر برای گلکسی اس 4 ، دانلود برنامه galaxy note II ، دانلود برنامه اشتراگ گذاری عکس و فیلم روی توییتر برای گوشی های اندرویدی ، دانلود برنامه اندرويد با لينک مستقيم ، دانلود رایگان Falcon Pro (for Twitter) v2,0,1a Patched ، دسترسی به توییتر ، دسترسی به توییتر با برنامه اندروید ، دسترسی به توییتر با برنامه اندروید Falcon Pro (for Twitter) v2,0,1a Patched ، نرم افزار Falcon Pro (for Twitter) برای گوشی ها و تبلت ، نرم افزار ارسال توییت در شبکه Twitter در اندروید ، نرم افزار توییتر با رابط کاربری زیبا برای اندروید ، نرم افزار توییتر برای گوشی ، نرم افزار جديد htc one ، نرم افزار جديد اندرويد برای سامسونگ ، نرم افزار رایگان , :: 12:42 ::  نويسنده : حامد       

تجربه بی نظیر استفاده از توییتر را برای شما فراهم می کند. اگر به دنبال نرم افزاری برای توییتر با رابط کاربری زیبا و انیمیشن فوق العاده، قدرت بارگذاری بالا و ویژگی های منحصر بفرد هستید، این نرم افزار دقیقا آن چیزی است که شما به آن نیاز دارید. این نرم افزار به شما کمک می کند تا توییت های دوستان و آشنایان خود را به real-time ببینید و به کمک ویجت به سرعت برای آن ها توییت ارسال نمایید. همچنین می توانید توییت ها را به صورت آفلاین هم مرور کنید. این نرم افزار امکان به اشتراک گذاری سریع عکس ها و فیلم ها را بر روی شبکه  Twitter فراهم می کند. ضمنا این برنامه دارای یک مرورگر داخلی برای جستجوی سریع در اینترنت نیز است.

 

Falcon Pro (for Twitter)

 

 

Falcon-Pro1

Falcon-Pro2

 

download دانلود

size حجم فایل : ۲.۱۰ مگابایت

size ورژن : برای اندروید ۲.۲ و بالاتر

password رمز فایل : www.download0098.com

homepage منبع : دانلود ۰۰۹۸



Retro Clock Widget یکی از اولین برنامه های ویجت ساعت در گوگل مارکت به حساب می آید که از سال های گذشته تا کنون میلیون ها بار دانلود شده است. اکنون ورژن ۲ این نرم افزار دارای همان سادگی و زیبایی گذشته و امکانات جدید است. این برنامه یک ساعت زیبای کلاسیک و یک تقویم را بر روی صفحه نمایش دستگاه اندروید شما قرار می دهد که می تواند میانبری برای زنگ هشدار ساعت و یادآور های امور روزانه روی تقویم باشد. Retro Clock Widget به شما اجازه می دهد تا محیط برنامه را کاملا سفارشی کرده و به انتخاب خود رنگ، شفافیت، اندازه و… را تغییر دهید. این ویجت با تمام صفحه نمایش ها سازگاری کامل دارد.

 

Retro-Clock-Widget-v2.1.1

 

 

 

download دانلود

size حجم فایل : ۲۱۶ کیلوبایت

size ورژن : برای اندروید ۲.۱ و بالاتر

password رمز فایل : www.download0098.com

homepage منبع : دانلود ۰۰۹۸



B1 Free Archiver zip rar unzip برنامه اندرویدی پرکاربرد است که به شما کمک می کند تا فایل های آرشیوی را مدیریت نمایید. به کمک این نرم افزار می توانید فایل های zip و rar را به سادگی از حالت فشرده خارج نموده و یا فایل های خود را به حالت zip  و یا rar در آورید. این برنامه همچنین از فرمت های ۷z ،apk ،arj ،bz2 ،bzip2 ،cab ،deb ،gz ،gzip ،jar ،iso lha ،lzh lzma ،mtz ،rpm ،tar ،tar.bz2 ،tbz ،tbz2 ،tar.gz, tgz ،tpz ،taz ،tar.lzma ،tar.xz ،tar.Z ،xap ،xar ،xz ،Z ،zipx نیز پشتیبانی می کند. شما قادر خواهید بود برای فایل های آرشیوی پسورد تعیین نمایید تا از امنیت بالاتری داشته باشند. ضمنا این B1 Free Archiver از ۳۰ زبان دنیا نیز پشتیبانی می کند.

 

B1-Free-Archiver-zip-rar-unzip-v0.6.1

 

 

download دانلود

size حجم فایل : ۲.۵۷ مگابایت

size ورژن : برای اندروید ۲.۱ و بالاتر

password رمز فایل : www.download0098.com

homepage منبع : دانلود ۰۰۹۸



دو شنبه 18 آذر 1392برچسب:عکس,عکس خنده دار, عکس باحال,عکس نیو,عکس خارجی,عکس عجیب,عکس متفاوت,عکسfree download internet apps for android ، free download TweetCaster Pro for Twitter v7,5,0 apk ، free download TweetCaster Pro for Twitter v7,5,0 with direct link ، برنامه TweetCaster Pro for Twitter ، برنامه ارسال پست در توییتر و فیسبوک برای گلکسی اس 4 ، برنامه اندرويد 2013 ، برنامه اندروید ، برنامه اندروید دسترسی به توییتر ، برنامه اندروید دسترسی به توییتر TweetCaster Pro v7,5,0 ، برنامه دسترسی به توییتر TweetCaster Pro v7,5,0 ، دانلود برنامه galaxy note II ، دانلود برنامه اندرويد با لينک مستقيم ، دانلود برنامه دسترسی آسان به توییتر در گوشی های اندرویدی ، دانلود رایگان TweetCaster Pro for Twitter v7,5,0 ، دسترسی به توییتر TweetCaster Pro v7,5,0 ، نرم افزار TweetCaster Pro for Twitter برای گوشی ها و تبلت ، نرم افزار اینترنت و مسنجر برای گوشی ، نرم افزار توییتر در اندروید ، نرم افزار جديد htc one ، نرم افزار جديد اندرويد برای سامسونگ ، نرم افزار دسترسی به چندین اکانت توییتر به صورت هم زمان برای اندروید ، نرم افزار رایگان , :: 12:35 ::  نويسنده : حامد       

یکی از بهترین برنامه های دسترسی به توییتر است که کاربران بسیار زیادی از آن برای ارسال توییت های خود استفاده می کنند. این برنامه بسیار کم حجم بوده و رابط کاربری زیبایی دارد. یکی از ویژگی های مهم این برنامه پشتیبانی از Multiple Twitter account یا دسترسی به چندین اکانت توییتر به صورت همزمان و ارسال توییت با آن ها است. همچنین شما قادر خواهید بود تا به وسیله جستجوی پیشرفته توییت های مورد نظرتان را پیدا کنید. این نرم افزار دارای چندین ویجت برای دسترسی سریع به توییتر است و شما را پس از دریافت توییت جدید آگاه خواهد کرد.

 

TweetCaster-Pro-v7.5.0

 

 

TweetCaster-Pro

 

download دانلود

size حجم فایل : ۳.۷۳ مگابایت

size ورژن : برای اندروید ۲.۰ و بالاتر

password رمز فایل : www.download0098.com

homepage منبع : دانلود ۰۰۹۸



دو شنبه 18 آذر 1392برچسب:free download Gravity Screen Off Pro 1,46 apk , free download Gravity Screen Off Pro 1,46 with direct link , free download manager apps for android , Gravity Screen Off Pro v1,46 , برنامه Gravity Screen Off Pro , برنامه اندرويد 2013 , برنامه اندروید Gravity Screen Off Pro v1,46 , برنامه اندروید مدیریت صفحه نمایش , برنامه اندروید مدیریت صفحه نمایش Gravity Screen Off Pro v1,46 , برنامه براي galaxy s4 , برنامه مدیریت در مصرف باتری برای گلکسی اس 4 , برنامه مدیریت صفحه نمایش , دانلود Gravity Screen Off Pro v1,46 , دانلود برنامه galaxy note II , دانلود برنامه اندرويد با لينک مستقيم , دانلود برنامه خاموش و روشن کردن صفحه نمایش به صورت اتوماتیک گوشی های اندرویدی , دانلود رایگان Gravity Screen Off Pro 1,46 , نرم افزار Gravity Screen Off Pro برای گوشی ها و تبلت , نرم افزار جديد htc one , نرم افزار جديد اندرويد برای سامسونگ , نرم افزار خاموش و روشن کردن خود کار صفحه نمایش در اندروید , نرم افزار رایگان xperia Z , نرم افزار مدیریت باتری برای گوشی , نرم افزار مدیریت صفحه نمایش برای اندرویدبرچسب ها : AppDialer Pro - T9 app searching v3,8 , free download AppDialer Pro–T9 app searching v3,8 apk , free download AppDialer Pro–T9 app searching v3,8 with direct link , free download manager for android , برنامه AppDialer Pro–T9 app searching , برنامه اندرويد 2013 , برنامه براي galaxy s4 , برنامه جستجوی سریع برنامه ها برای گلکسی اس 4 , جستجوی برنامه ها , جستجوی برنامه ها با AppDialer Pro - T9 app searching v3,8 , دانلود برنامه galaxy note II , دانلود برنامه اجرای سریع نرم افزار ها برای گوشی های اندرویدی , دانلود برنامه اندرويد با لينک مستقيم , دانلود رایگان AppDialer Pro–T9 app searching v3,8 , نرم افزار AppDialer Pro–T9 app searching برای گوشی ها و تبلت , نرم افزار جديد htc one , نرم افزار جديد اندرويد برای سامسونگ , نرم افزار جستجوی T9 برنامه ها برای گوشی , نرم افزار دسترسی آسان به برنامه ها در اندروید , نرم افزار رایگان xperia Z , نرم افزار مدیریت برنامه ها در اندرویدfree download manager apps for android , free download SD CARD Storage Optimizer Pro v3,5,6 apk , free download SD CARD Storage Optimizer Pro v3,5,6 with direct link , SD CARD Storage Optimizer Pro v3,5,6 , برنامه SD CARD Storage Optimizer Pro , برنامه اندرويد 2013 , برنامه براي galaxy s4 , برنامه مدیریت Sd card برای گلکسی اس 4 , دانلود برنامه galaxy note II , دانلود برنامه ارسال و دریافت فایل های کارت حافظه برای گوشی های اندرویدی , دانلود برنامه اندرويد با لينک مستقيم , دانلود رایگان SD CARD Storage Optimizer Pro v3,5,6 , مدیریت کارت حافظه , مدیریت کارت حافظه با SD CARD Storage Optimizer Pro v3,5,6 , نرم افزار SD CARD Storage Optimizer Pro v3,5,6 برای گوشی ها و تبلت , نرم افزار جديد htc one , نرم افزار جديد اندرويد برای سامسونگ , نرم افزار رایگان xperia Z , نرم افزار قرار دادن پسورد بر روی فایل ها در گوشی , نرم افزار مدیریت فایل های SD Crad در اندروید , نرم افزار پاک سازی SD Card برای اندرویدCymera Camera & Photo Editor , Cymera Camera & Photo Editor V1,3,7 , Cymera Camera & Photo Editor دانلود , free download camera apps for android , free download Cymera – Camera & Photo Editor V1,3,7 apk , free download Cymera – Camera & Photo Editor V1,3,7 with direct link , برنامه Cymera – Camera & Photo Editor , برنامه اندرويد 2013 , برنامه اندروید Cymera Camera & Photo Editor V1,3,7 , برنامه اندروید ویرایش حرفه ای عکس , برنامه اندروید ویرایش حرفه ای عکس Cymera Camera & Photo Editor V1,3,7 , برنامه براي galaxy s4 , برنامه عکس برداری با کیفیت بالا برای گلکسی اس 4 , دانلود برنامه galaxy note II , دانلود برنامه اندرويد با لينک مستقيم , دانلود برنامه عکس برداری و ویرایش حرفه ای برای گوشی های اندرویدی , دانلود رایگان Cymera – Camera & Photo Editor V1,3,7 , نرم افزار Cymera – Camera & Photo Editor برای گوشی ها و تبلت , نرم افزار افکت گذاری حرفه ای بر روی عکس ها برای گوشی , نرم افزار تشخیص چهره هنگام عکس برداری برای اندروید , نرم افزار جديد htc one , نرم افزار جديد اندرويد برای سامسونگ , نرم افزار دوربین در اندروید , نرم افزار رایگان xperia Z , ویرایش حرفه ای عکسfree download messager apps for android , free download SmartSMS v2,1,4 apk , free download SmartSMS v2,1,4 with direct link , SmartSMS , SmartSMS v2,1,4 برای اندروید , SmartSMS برای اندروید , برنامه SmartSMS , برنامه اندرويد 2013 , برنامه براي galaxy s4 , برنامه مدیریت پیام های کوتاه برای گلکسی اس 4 , دانلود برنامه galaxy note II , دانلود برنامه ارسال SMS هوشمند گوشی های اندرویدی , دانلود برنامه اندرويد با لينک مستقيم , دانلود رایگان SmartSMS v2,1,4 , مدیریت هوشمند پیامک , مدیریت هوشمند پیامک ها , مدیریت هوشمند پیامک ها با SmartSMS v2,1,4 اندروید , مدیریت هوشمند پیامک ها با SmartSMS v2,1,4 برای اندروید , نرم افزار SmartSMS v2,1,4 برای گوشی ها و تبلت , نرم افزار ارسال و دریافت پیامک در اندروید , نرم افزار جديد htc one , نرم افزار جديد اندرويد برای سامسونگ , نرم افزار رایگان xperia Z , نرم افزار قرار دادن پسورد بر روی پیام ها برای گوشی , نرم افزار مدیریت SMS و MMS برای اندرویدبرچسب ها : Compass Plus v2,0,13 , free download compass app for android , free download Compass Plus v2,0,13 apk , free download Compass Plus v2,0,13 with direct link , برنامه Compass Plus , برنامه اندرويد 2013 , برنامه اندروید Compass Plus , برنامه اندروید Compass Plus v2,0,13 , برنامه اندروید قطب نمای حرفه ای , برنامه اندروید قطب نمای حرفه ای Compass Plus v2,0,13 , برنامه براي galaxy s4 , برنامه موقعیت یاب برای گلکسی اس 4 , دانلود برنامه galaxy note II , دانلود برنامه اندرويد با لينک مستقيم , دانلود برنامه قطب نما گوشی های اندرویدی , دانلود رایگان Compass Plus v2,0,13 , نرم افزار Compass Plus برای گوشی ها و تبلت , نرم افزار جديد htc one , نرم افزار جديد اندرويد برای سامسونگ , نرم افزار رایگان xperia Z , نرم افزار قطب نما در اندروید , نرم افزار نمایش شمال و جنوب در اندروید , نرم افزارمسیر یابی برای تبلتfree download drawing apps for android , free download Uface – Unique Face Maker v1,0,3 apk , free download Uface – Unique Face Maker v1,0,3 with direct link , Uface - Unique Face Maker v1,0,3 , برنامه Uface – Unique Face Maker , برنامه اندرويد 2013 , برنامه اندروید Uface - Unique Face Maker v1,0,3 , برنامه اندروید طراحی چهره , برنامه اندروید طراحی چهره Uface - Unique Face Maker v1,0,3 , برنامه براي galaxy s4 , برنامه نقاشی برای گلکسی اس 4 , دانلود برنامه galaxy note II , دانلود برنامه اندرويد با لينک مستقيم , دانلود برنامه طراحی چهره برای گوشی های اندرویدی , دانلود رایگان Uface – Unique Face Maker v1,0,3 , نرم افزار Uface – Unique Face Maker برای گوشی ها و تبلت , نرم افزار جديد htc one , نرم افزار جديد اندرويد برای سامسونگ , نرم افزار رایگان xperia Z , نرم افزار سرگرمی برای گوشی , نرم افزار سرگرمی در اندروید , نرم افزار طراحی و نقاشی برای اندرویدfree download Contacts Widget v4,2,3 apk , free download Contacts Widget v4,2,3 with direct link , free download widget apps for android , برنامه Contacts Widget , برنامه اندرويد 2013 , برنامه براي galaxy s4 , برنامه مدیریت مخاطبین برای گلکسی اس 4 , دانلود برنامه galaxy note II , دانلود برنامه اندرويد با لينک مستقيم , دانلود برنامه ذخیره مخاطبین در گروه های مختلف برای گوشی های اندرویدی , دانلود رایگان Contacts Widget v4,2,3 , نرم افزار Contacts Widget برای گوشی ها و تبلت , نرم افزار جديد htc one , نرم افزار جديد اندرويد برای سامسونگ , نرم افزار رایگان xperia Z , نرم افزار ویجت در اندروید , نرم افزار ویجت دسترسی آسان به مخاطبین برای اندروید , نرم افزار ویجت مخاطبین برای گوشیبرچسب ها : Business Calendar v1,3,3,1 , free download Business Calendar v1,3,3,1 apk , free download Business Calendar v1,3,3,1 with direct link , free download manager apps for android , برنامه Business Calendar , برنامه اندرويد 2013 , برنامه براي galaxy s4 , برنامه مدیریت امور کاری در گلکسی اس 4 , تقویم کاری , تقویم کاری Business Calendar v1,3,3,1 , دانلود برنامه galaxy note II , دانلود برنامه اندرويد با لينک مستقيم , دانلود برنامه مدیریت امور شخصی و کاری گوشی های اندرویدی , دانلود رایگان Business Calendar v1,3,3,1 , نرم افزار Business Calendar v1,3,3,1 برای گوشی ها و تبلت , نرم افزار تقویم رایگان برای دستگاه اندروید , نرم افزار تقویم کاری رایگان برای اندروید , نرم افزار جديد htc one , نرم افزار جديد اندرويد برای سامسونگ , نرم افزار رایگان xperia Z , نرم افزار یادداشت امور کاری در اندرویدfree download comenication apps for android , free download THE Vippie Free Calls & Messages v2,1,5 apk , free download Vippie Free Calls & Messages v2,1,5 with direct link , Vippie Free Calls & Messages v2,1,5 , برنامه Vippie Free Calls & Messages v2,1,5 , برنامه ارسال پیامک نا محدود و رایگان برای گلکسی اس 4 , برنامه اندرويد 2013 , برنامه اندروید تماس های نامحدود , برنامه اندروید تماس های نامحدود Vippie Free Calls & Messages v2,1,5 , برنامه براي galaxy s4 , دانلود برنامه galaxy note II , دانلود برنامه اندرويد با لينک مستقيم , دانلود رایگان Vippie Free Calls & Messages v2,1,5 , دانلود نرم افزارارسال فایل از طریق پیامک رایگان در گوشی های اندرویدی , نرم افزار Vippie Free Calls & Messages برای گوشی ها و تبلت , نرم افزار ارسال اس ام اس رایگان برای گوشی , نرم افزار ارسال و دریافت پیامک های رایگان برای اندروید , نرم افزار برقراری تماس رایگان در اندروید , نرم افزار جديد htc one , نرم افزار جديد اندرويد برای سامسونگ , نرم افزار رایگان , :: 12:4 ::  نويسنده : حامد       

 



دانلود تمامی آلبوم ها و آهنگ های اجرا شده توسط سیروان خسروی به صورت یکجا وتکی را می توانید از این قسمت دریافت کنید.

( کامل ترین آرشیو آهنگ های سیروان خسروی با لینک مستقیم همراه با فایل زیپ از کل آلبوم )

۲ آلبوم + تک آهنگ ها , شامل ۲۹ تراک

Sirvan Khosravi دانلود فول آلبوم سیروان خسروی

../
01 - Che Hali Dare.mp3                             06-Sep-2013 23:12             3071015
02 - Emroz Mikham Behet Begam.mp3                  06-Sep-2013 23:12             4130960
03 - Are.mp3                                       06-Sep-2013 23:12             2892965
04 - Zendegi Hamin Emroze.mp3                      06-Sep-2013 23:12             3885200
05 - Mano Negah Kon.mp3                            06-Sep-2013 23:12             3437147
06 - Delam Gerefte.mp3                             06-Sep-2013 23:12             4757898
07 - Tekrar.mp3                                    06-Sep-2013 23:12             4176517
08 - On Roza.mp3                                   06-Sep-2013 23:12             3888125
09 - Saat 9.mp3                                    06-Sep-2013 23:12             3884782
10 - To Marizi.mp3                                 06-Sep-2013 23:12             2690672

../
01 Bahare Man.mp3                                  06-Sep-2013 23:12             3515724
02 To Khial Kardi Beri.mp3                         06-Sep-2013 23:12             3639022
03 Lahzehaye Bi To Boodan.mp3                      06-Sep-2013 23:12             4380899
04 Harfe Akhar.mp3                                 06-Sep-2013 23:12             3594300
05 Tak Derakhte Tanha.mp3                          06-Sep-2013 23:12             3111975
06 Baroon.mp3                                      06-Sep-2013 23:12             5081399
07 Rasme Donya (Hasrat).mp3                        06-Sep-2013 23:12             4507959
08 Nemehei Az Aseman.mp3                           06-Sep-2013 23:12             4966460
09 To Khial Kardi Beri (Remix).mp3                 06-Sep-2013 23:12             3369020

../
Sirvan Khosravi - Baroone Payizi (Remix) [320].mp3 06-Sep-2013 23:12            11907332
Sirvan Khosravi - Baroone Payizi.mp3               06-Sep-2013 23:12             6040511
Sirvan Khosravi - Man Asheghet Shodam.mp3          06-Sep-2013 23:12             2592033
Sirvan Khosravi - Oon Rooza.mp3                    06-Sep-2013 23:12             3939690
Sirvan Khosravi - Sakhteman Pezeshkan (Ver 2).mp3  06-Sep-2013 23:12             2225066
Sirvan Khosravi - Sakhteman Pezeshkan Intro.mp3    06-Sep-2013 23:12             2231335



دانلود تمامی آهنگ های اجرا شده توسط مرتضی پاشایی به صورت یکجا و تکی  را می توانید از این قسمت دریافت کنید.

( آرشیو کامل آهنگ های مرتضی پاشایی با لینک مستقیم همراه با فایل زیپ از کل آهنگ ها)

شامل ۲۲ تراک

 Morteza Pashaei دانلود فول آلبوم مرتضی پاشایی

 دانلود فول آلبوم مرتضی پاشایی   Morteza Pashaei – Be Gooshet Mirese.mp3 3.4 MB Dec-05-11
 دانلود فول آلبوم مرتضی پاشایی   Morteza Pashaei – Bezar Begam.mp3 3.1 MB Dec-05-11
 دانلود فول آلبوم مرتضی پاشایی   Morteza Pashaei – Chand Rooz .mp3 3.3 MB Dec-05-11
 دانلود فول آلبوم مرتضی پاشایی   Morteza Pashaei – Cheshmaye Man.mp3 4.2 MB Dec-05-11
 دانلود فول آلبوم مرتضی پاشایی   Morteza Pashaei – Chetor Delet Omad.mp3 4.6 MB Dec-05-11
 دانلود فول آلبوم مرتضی پاشایی   Morteza Pashaei – Eshghe Man.mp3 2.4 MB Dec-05-11
 دانلود فول آلبوم مرتضی پاشایی   Morteza Pashaei – Gerye Kon .mp3 4 MB Dec-05-11
 دانلود فول آلبوم مرتضی پاشایی   Morteza Pashaei – Mahe Man.mp3 3.6 MB Dec-05-11
 دانلود فول آلبوم مرتضی پاشایی   Morteza Pashaei – Mano Bebakhsh.mp3 3.5 MB Dec-05-11
 دانلود فول آلبوم مرتضی پاشایی   Morteza Pashaei – Mikham Begam.mp3 3.5 MB Dec-05-11
 دانلود فول آلبوم مرتضی پاشایی   Morteza Pashaei – Mimiram.mp3 2.9 MB Dec-05-11
 دانلود فول آلبوم مرتضی پاشایی   Morteza Pashaei – Song For Naser.mp3 3.4 MB Dec-05-11
 دانلود فول آلبوم مرتضی پاشایی   Morteza Pashaei – Taghsir.mp3 3.3 MB Dec-05-11
 دانلود فول آلبوم مرتضی پاشایی   Morteza Pashaei – To Fekretam.mp3 3.1 MB Dec-05-11
 دانلود فول آلبوم مرتضی پاشایی   Morteza Pashaei – To Rast Migi.mp3 3.1 MB Dec-05-11
 دانلود فول آلبوم مرتضی پاشایی   Morteza Pashaei – Yadete.mp3 2.1 MB Dec-05-11
 دانلود فول آلبوم مرتضی پاشایی   Morteza Pashaei – Yeki Hast .mp3 4.7 MB Dec-05-11
 دانلود فول آلبوم مرتضی پاشایی   Morteza Pashaei – Ziyadi.mp3 3.6 MB Dec-05-11
 دانلود فول آلبوم مرتضی پاشایی   Morteza Pashayi – Shayad Beporsi.mp3 3.3 MB Dec-05-11

 



 

دانلود آهنگ جدید و بسیار زیبای امید جهان به نام دوباره با دو کیفیت از توپ صدا

( تنظیم و میکس و مسترینگ : آرش خادمی )

Omid Jahan دانلود اهنگ دوباره از امید جهان

 

../
01 - Soheiloo.mp3                                  06-Sep-2013 22:39             3189395
02 - Hele Dan Dan.mp3                              06-Sep-2013 22:39             3127955
03 - Chin Chin.mp3                                 06-Sep-2013 22:39             3450201
04 - Aroosak.mp3                                   06-Sep-2013 22:39             3379903
05 - Tekoon Tekoon.mp3                             06-Sep-2013 22:39             3209457
06 - U Dan Dan.mp3                                 06-Sep-2013 22:39             3238207
07 - Sia Hele Dan.mp3                              06-Sep-2013 22:39             3550783
08 - Zeinoo.mp3                                    06-Sep-2013 22:39             3184379
09 - Meyhaneh.mp3                                  06-Sep-2013 22:39             3088447
10 - Madyoon.mp3                                   06-Sep-2013 22:39             2977907
11 - Kam Kam.mp3                                   06-Sep-2013 22:39             3198172
12 - Bia Kenaram ( Ft. Rabi ).mp3                  06-Sep-2013 22:39             2838463


../
01 Aroom Aroom.mp3                                 06-Sep-2013 22:39             3181034
02 Aghoshe Garm.mp3                                06-Sep-2013 22:39             2926783
03 Dele Mano Dele To.mp3                           06-Sep-2013 22:39             2742463
04 Jat Vasate Jahaname.mp3                         06-Sep-2013 22:39             3254177
05 Dari Kalafam Mikoni.mp3                         06-Sep-2013 22:39             2895986
06 Misham Fada To.mp3                              06-Sep-2013 22:39             2707519
07 Nakone Behem Begi.mp3                           06-Sep-2013 22:39             2952828
08 Kekas Nazar.mp3                                 06-Sep-2013 22:39             2724623
09 Sokout.mp3                                      06-Sep-2013 22:39             3275493
10 Ey Yar.mp3                                      06-Sep-2013 22:39             2933184

../
Omid Jahan & Raabi - Bia Kenaram.mp3               06-Sep-2013 22:39             2838463
Omid Jahan - 4 Rang[128].mp3                       06-Sep-2013 22:39             3746534
Omid Jahan - Atre Tane To.mp3                      06-Sep-2013 22:39             3555107
Omid Jahan - Bandari Mix 2012.mp3                  06-Sep-2013 22:39             7759986
Omid Jahan - Bi To Mimiram.mp3                     06-Sep-2013 22:39             3101204
Omid Jahan - Bia Bia.mp3                           06-Sep-2013 22:39             2880105
Omid Jahan - Chin Chin.mp3                         06-Sep-2013 22:39             3450201
Omid Jahan - Eshghe Paket.mp3                      06-Sep-2013 22:39             3318126
Omid Jahan - Fariba[128].mp3                       06-Sep-2013 22:39             3701395
Omid Jahan - Hele Dan Dan.mp3                      06-Sep-2013 22:39             3120061
Omid Jahan - Kam Kam.mp3                           06-Sep-2013 22:39             3198172
Omid Jahan - Khanoomam.mp3                         06-Sep-2013 22:39             2525675
Omid Jahan - Madyonam.mp3                          06-Sep-2013 22:39             2970358
Omid Jahan - Remix  By Ali Majidi.mp3              06-Sep-2013 22:39             7195533
Omid Jahan - Siya Hele Down.mp3                    06-Sep-2013 22:39             3550783
Omid Jahan - Soheiloo.mp3                          06-Sep-2013 22:39             3189395
Omid Jahan - Zeinoo.mp3                            06-Sep-2013 22:39             3184379
Omid Jahan Feat. Nima Shams And Vahid Naseh - D..> 06-Sep-2013 22:39             4010892
Omid Jahan Ft. Dj Milad & Nima Shams - Goli.mp3    06-Sep-2013 22:39             4923088

 

 



 

دانلود تمامی  آهنگ های اجرا شده توسط یاس به صورت یگجا وتکی را می توانید از این قسمت دریافت کنید

( کامل ترین آرشیو آهنگ های یاس  با لینک مستقیم همراه با فایل زیپ از کل آلبوم )

(کامل ترین آرشیو آهنگ های یاس در نت )

YAS فول آلبوم یاس

../
Yas & Aamin - AMIN (Amen).mp3                      20-Nov-2013 20:05             5223768
Yas - Ba Man Bash.mp3                              20-Nov-2013 20:05             7651285
Yas - Bachehaye Khiabooni.mp3                      20-Nov-2013 20:05             3508881
Yas - Bam.mp3                                      20-Nov-2013 20:05             3950246
Yas - Bayad Betounim (Ft Behzad Barazande).mp3     20-Nov-2013 20:06             6221123
Yas - Bazam Kameh (Ft Saman).mp3                   20-Nov-2013 20:06             4245325
Yas - Be Donya Khosh Oumadi.mp3                    20-Nov-2013 20:06             4008760
Yas - Be Omide Iran (Ft Rastin).mp3                20-Nov-2013 20:06             4397462
Yas - Begoo Mano Kam Dari (Ft Dook).mp3            20-Nov-2013 20:06             3468757
Yas - Bekhatere Man.mp3                            20-Nov-2013 20:06            10819408
Yas - Bezarin Bokoshamesh.mp3                      20-Nov-2013 20:07             4371967
Yas - Bi To Hargez Na.mp3                          20-Nov-2013 20:07             3614207
Yas - Boro (Ft Sasan).mp3                          20-Nov-2013 20:07             5184479
Yas - Cd Ro Beshkan (Ft Ammin).mp3                 20-Nov-2013 20:07             3961388
Yas - Che Roozaye Sakhti Raft.mp3                  20-Nov-2013 20:08             4042782
Yas - Cheshmamouno Baz Konim (Ft N.I.M.I).mp3      20-Nov-2013 20:08             5544760
Yas - Daftaram Dastameh.mp3                        20-Nov-2013 20:08             2627833
Yas - Dard E Del.mp3                               20-Nov-2013 20:08             4025897
Yas - Darkam Kon.mp3                               20-Nov-2013 20:08             5075392
Yas - Delet Daryast.mp3                            20-Nov-2013 20:09             2767014
Yas - Donyaye Bi Rahm.mp3                          20-Nov-2013 20:09             4431015
Yas - Ettehad.mp3                                  20-Nov-2013 20:09             5724064
Yas - Faryas.mp3                                   20-Nov-2013 20:09             9995817
Yas - Ghesseye ZirZamin.mp3                        20-Nov-2013 20:10             4425466
Yas - Goftam Naro (Ft Reza Sadeghi).mp3            20-Nov-2013 20:10             3397703
Yas - Hadaf.mp3                                    20-Nov-2013 20:10             3604594
Yas - Hani (Ft Aamin).mp3                          20-Nov-2013 20:10             2820561
Yas - Hoviyate Man (Ft Amin).mp3                   20-Nov-2013 20:10             3783480
Yas - Irane Man (Ft Rajaz).mp3                     20-Nov-2013 20:11             3177439
Yas - Khodeto To Baghalam Bendaz.mp3               20-Nov-2013 20:11             3047826
Yas - Komak (Ft Hichkas).mp3                       20-Nov-2013 20:11             4216904
Yas - Man Khasteh Am.mp3                           20-Nov-2013 20:11             4948760
Yas - Mano To (Ft Sasan).mp3                       20-Nov-2013 20:11             3844084
Yas - Marg.mp3                                     20-Nov-2013 20:11             4993054
Yas - Marghad.mp3                                  20-Nov-2013 20:11              907931
Yas - Marham.mp3                                   20-Nov-2013 20:12             3622148
Yas - Na Aslan.mp3                                 20-Nov-2013 20:12             2606223
Yas - Nasle Mast (Ft Masih).mp3                    20-Nov-2013 20:12             3298860
Yas - Nisti (Ft Ammin).mp3                         20-Nov-2013 20:13             6566044
Yas - Pedar.mp3                                    20-Nov-2013 20:14             4370305
Yas - Piyadeh Misham (Dj Mk Remix).mp3             20-Nov-2013 20:16            12530053
Yas - Piyadeh Misham.mp3                           20-Nov-2013 20:16             9629338
Yas - Rad.mp3                                      20-Nov-2013 20:16             5637547
Yas - Raz.mp3                                      20-Nov-2013 20:16             3875849
Yas - Remix (Ft Eminem & Arash & J.Lopez).mp3      20-Nov-2013 20:17             2809635
Yas - Rock On.mp3                                  20-Nov-2013 20:17            10880855
Yas - Sakhteh (Ft Nima).mp3                        20-Nov-2013 20:17             4318886
Yas - Sarbaze Vatan (Remix).mp3                    20-Nov-2013 20:17             4728904
Yas - Setareye Ghotbi.mp3                          20-Nov-2013 20:17             3946494
Yas - Sheikhe Hilegar.mp3                          20-Nov-2013 20:17             6519363
Yas - Soldier Pose (Ft Force Theory).mp3           20-Nov-2013 20:17             3127284
Yas - Solh Toei.mp3                                20-Nov-2013 20:17             3850270
Yas - Tamoomesh Kon.mp3                            20-Nov-2013 20:17             4562582
Yas - Tina.mp3                                     20-Nov-2013 20:17             4430491
Yas - To Bia (Ft Sasan).mp3                        20-Nov-2013 20:17             2620300
Yas - To Marizi (Ft Sirvan & Xaniar).mp3           20-Nov-2013 20:18             4312742
Yas - Toos Rap (Ft 3Gz).mp3                        20-Nov-2013 20:18             4364444
Yas - Trash The Club.mp3                           20-Nov-2013 20:18             4077305
Yas - Vaghte Raftan (Ft Aamin).mp3                 20-Nov-2013 20:18            11507046
Yas - World Cup 2006.mp3                           20-Nov-2013 20:18             3675229
Yas - Yadet Nareh (Ft Majid Ghafouri).mp3          20-Nov-2013 20:18             4933286
Yas - Yek Nafas Begim.mp3                          20-Nov-2013 20:18             4041537
Yas - Zehi Eshgh (Ft Sara Naeini).mp3     

 



سه شنبه 12 آذر 1392برچسب:آهنگ سریال شاهگوش, تاریخ دقیق پخش سریال شاهگوش, تاریخ پخش سریال شاهگوش, تیتراژ سریال شاهگوش, تیزر سریال شاهگوش, جدیدترین عکس های محسن تنابنده, دانلود, دانلود آنونس سریال شاهگوش, دانلود بخش 4 سریال شاهگوش, دانلود تمام قسمت های منتشر شده شاهگوش, دانلود تیتراژ سریال شاهگوش, دانلود تیزر سریال شاهگوش, دانلود جدیدترین قسمت سریال شاهگوش, دانلود سریال, دانلود سریال شاهگوش, دانلود سریال شاهگوش - قسمت چهارم, دانلود سریال شاهگوش با لینک مستقیم, دانلود سریال شاهگوش با لینک مستقیم و کیفیت عالی, دانلود سریال شاهگوش تممی قسمت ها با لینک مستقیم, دانلود سریال شاهگوش قسمت 3, دانلود سریال شاهگوش قسمت 3و4, دانلود سریال شاهگوش قسمت 4, دانلود شاهگوش, دانلود قسمت 4 سریال شاهگوش, دانلود قسمت 4 سریال شاهگوش با فرمت MP4, دانلود قسمت 4 سریال شاهگوش با کیفیت عالی و لینک مستقیم, دانلود قسمت 4سریال شاهگوش, دانلود قسمت اول سریال شاهگوش, دانلود قسمت جدید سریال شاهگوش, دانلود قسمت جدید شاهگوش, دانلود قسمت دوم و سوم و چهارم سریال شاهگوش, دانلود قسمت چهار سریال شاهگوش, دانلود قسمت چهار سریال شاهگوشدانلود قسمت جدید سریال شاهگوش, دانلود قسمت چهارم سریال شاه گوش, دانلود قسمت چهارم سریال شاهگوش, دانلود قسمت چهارم سریال شاهگوش با حجم کم, دانلود قسمت چهارم سریال شاهگوش با فرمت Mp4, دانلود قسمت چهارم سریال شاهگوش با کیفیت عالی, دانلود قسمت چهارم شاهگوش لینک مستقیم, دانلود قسمت چهارم شاهگوی لینک مستقیم, دانلود قسمت ۱ و ۲ و ۳ و ۴ و ۵ و ۶ و ۷ و ۸ و ۹ و ۱۰ و ۱۱ و ۱۲ و ۱۳ و ۱۴ و ۱۵ و ۱۶ و ۱۷ و ۱۸ و ۱۹ و ۲۰ و ۲۱ و ۲۲ و ۲۳ و ۲۴ و ۲۵ و ۲۶ سریال شاهگوش با فرمت Mp4, دانلود مجموعه چهارم سریال شاهگوش, دانلود مجموعه ی چهارم سریال شاهگوش, دانلود همه ی قسمت های سریال شاهگوش, دانلود پشت صحته قسمت چهارم شاهگوش, دانلود پشت صحنه شاهگوش, دانلود پشت صحنه قسمت چهارم سریال شاهگوش, زمان انتشار قسمت چهارم سریال شاهگوش, زمان پخش سریال شاهگوش, زهره با صدای علی زند وکیلی, سریال شاهگوش, سریال شاهگوش با بازی محسن تنابنده, شاهگوش, عکس جدید محسن تنابنده, عکس محسن تنابنده, عکس محسن تنابنده در نقش قاتل, عکس های محسن تنابنده, عکس گریم عجیب محسن تنابنده, عکس گریم محسن تنابنده در شاهگوش, فیلم جدید محسن تنابنده, قاتل شدن محسن تنابنده, قسمت 3 سریال شاهگوش کم حجم, قسمت 4 سریال شاهگوش, قسمت 4 سریال شاهگوش کم حجم, قسمت 4 شاهگوش, قسمت جدید شاهگوش, قسمت چهار سریال شاهگوش, قسمت چهار شاهگوش, قسمت چهارم سریال شاهگوش, قسمت چهارم سریال شاهگوش کم حجم, قسمت چهارم شاهگوش, محسن تنابنده, محسن تنابنده در شاهگوش, محسن تنابنده در نقش قاتل, پشت صحنه شاهگوش, گریم محسن تنابنده, گریم محسن تنابنده در شاهگوش, یتراژ پایانی سریال شاهگوش, یتراژ پایانی سریال شاهگوش آهنگ سریال شاهگوش, :: 12:24 ::  نويسنده : حامد       

سریال شاهگوش قسمت چهارم

دانلود سریال شاهگوش قسمت چهارم

دانلود مجموعه ۴ سریال بسیار زیبای شاهگوش

لطفا برای حمایت از صاحب اثر سریال را به صورت اورجینال از مراکز خرید تهیه فرمایید

توجه: در صورت نارضایتی صاحب اثر لینک دانلود حذف می‌شود

Shahgoosh 2 دانلود سریال شاهگوش با لینک مستقیم shahgoosh, شاهگوش, دانلود سریال شاهگوش, دانلود قسمت سوم سریال شاهگوش, دانلود قسمت چهارم سریال شاهگوش, دانلود مستقیم قسمت سوم سریال شاهگوش, دانلود نسخه کم حجم قسمت سوم سریال شاهگوش, دانلود قسمت سوم سریال شاهگوش با حجم کم, دانلود قسمت سوم سریال شاهگوش با کیفیت عالی, دانلود سریال شاهگوش با کیفیت عالی, دانلود سریال شاهگوش با حجم کم, دانلود قسمت جدید سریال شاهگوش, دانلود قسمت 4 سریال شاهگوش, دانلود قسمت 3 سریال شاهگوش, دانلود قسمت 3 سریال ر با حجم کم, دانلود قسمت 3 سریال شاهگوش با کیفیت عالی,

“برای حمایت از صاحب اثر نسخه کم حجم قرار داده شده است”

دانلود رایگان سریال شاهگوش با لینک مستقیم و کیفیت عالی از نما دانلود

Serial Shahgosh

قسمت چهار سریال شاهگوش اضافه شد

نویسنده و کارگردان: داود میرباقری | تهیه کنندگان : سید محمد امامی‌، مهران برومند

موضوع : کمدی | سال تولید : ۱۳۹۲

تعداد : ۲۶ قسمت | مدت زمان : ۶۰ دقیقه | پخش : شبکه خانگی

خلاصه داستان :

گندم و امیرعلی که هر دو در رشته الکترونیک نخبه هستند دل در گرو مهر هم دارند. اما پدر گندم که صاحب کله پزی عدالت است به هزار و یک دلیل با وصلت این جوان مخالف است، اما درست وقتی که امیرعلی فکر میکند قدمی‌به نرم کردن دل آقا رحمان نزدیک شده، حادثه ای تمام رویاهای او را در هم میریزد…

بازیگران :

فرهاد اصلانی، مرجانه گلچین، احمد مهرانفر، شهرام حقیقت دوست، طناز طباطبایی، حمید رضا آذرنگ، حامد میرباقری،‌هادی کاظمی، علیرضا جعفری، محسن تنابنده، اکبر عبدی، سیروس گرجستانی، رسول نجفیان…

لینک دانلود مستقیم      

این لینک بزودی در دسترس شما عزیزان قرار خواهد گرفت…

دانلود سریال شاهگوش با لینک مستقیم

دانلود قسمت اول سریال شاهگوش

کیفیت بالا

DOWNLOAD

نسخه کم حجم

DOWNLOAD

دانلود قسمت دوم سریال شاهگوش

کیفیت بالا

DOWNLOAD

نسخه کم حجم

DOWNLOAD

دانلود قسمت سوم سریال شاهگوش

کیفیت بالا

DOWNLOAD

نسخه کم حجم

DOWNLOAD



پرسپلیسه زلزله    محبوب هرچی دله

پرسپلیس حمله کن استقلال ..........؟


به افتخار پرسپلیس بزن زنگووووووووو


 

 

 

.......................افتخارم اینه که ایرانیم....................

 




دانلود فیلم ایرانی و کمدی حساب بی حساب




موضوع (ژانر) : اجتماعی /طنز

محصول : ایران

سال ساخت : ۱۳۹۱

کارگردان :  حجت الله رئیسی

بازیگران :  شهربانو موسوی،  احمد پور مخبر،  غلامحسین بارونی،  سام اسدی،  لاله صبوری،  سید مهدی مهیمنی، مهشید فلاح، نسرین مسلم نیا ،‌ ستاره آوین

خلاصه داستان :  داستان پسری را روایت می کند که برای بدست آوردن کلیه برای مادر بیمار خود با یکسری اتفاقاتی روبرو شده که مسائلی برایش رقم می خورد

 

لینک دانلود.......................>  http://s61.uploadboy.com:8080/d/xbnieujijdfx3pohferdzq647z2hilmhfx33i3t35utwrmfsfgea4mer/hesab bi hesab_8FILM.mp4
 



دانلود آهنگ جدید و فوق العاده زیبای پژمان جمشیدی به نام سوت پایان

آهنگساز : مانی رهنما / تنظیم : بهنام رهنما / تهیه کننده : علی اوجی

پژمان جمشیدی به نام سوت پایان

 

.

برای دانلود روی لینک موردنظر خود کلیک نمایید
کلیک راست سپس گزینه Save Target As یا Save Link As
توصیه ما استفاده از برنامه مدیریت دانلود IDM

.
.


.
.

Download Links
MP3 320 MP3 128 OGG 64

 




دانلود فیلم بوسیدن روی ماه

فیلم جدید و بسیار زیبای بوسیدن روی ماه

“برای حمایت از صاحب اثر نسخه کم حجم قرار داده شده است”

دانلود فیلم بوسیدن روی ماه



موضوع (ژانر) : اجتماعی

مدت زمان :  ۱۰۰ دقیقه

محصول : ایران

سال ساخت : ۱۳۹۰

کارگردان : همایون اسعدیان

بازیگران :  شیرین یزدان بخش ، رابعه مدنی ، مسعود رایگان ، صابر ابر ، شیدا خلق ، شاهرخ فروتنیان ، شبنم مقدمی ، حسن نجاریان ، لیدا عباسی ، محم کارت ، سعید پور صمیمی

خلاصه داستان :   احترام السادات و فروغ خانم که در همسایگی هم زندگی می کنند بیش از بیست سال است که در انتظار فرزندانشان هستند …

 

لینک دانلود........................>  http://s70.uploadboy.com:8080/d/xjnd4bzhjdfx3poheurdxhogxvb32m2zg3gwaxscjzpu5gx22mk5visk/Bosidane Roye Mah_8FILM.mp4
 



دانلود سریال شاهگوش قسمت 3

دانلود قسمت سوم سریال شاهگوش با لینک مستقیم

لطفا برای حمایت از صاحب اثر سریال را به صورت اورجینال از مراکز خرید تهیه فرمایید

توجه: در صورت نارضایتی صاحب اثر لینک دانلود حذف می شود

“برای حمایت از صاحب اثر نسخه کم حجم قرار داده شده است”

دانلود سریال شاهگوش قسمت 3




نام سریال : شاهگوش

گروه فیلم :  طنز / اجتماعی

سال تولید :  ۱۳۹۲

کارگردان : داوود میر باقری

هنرپیشگان :  فرهاد اصلانی ، مرجانه گلچین ، احمد مهرانفر ، شهرام حقیقت دوست ، طناز طباطبایی ، حمید رضا آذرنگ ، حامد میر باقری ، هادی کاظمی ، علیرضا جعفری ، محسن تنابنده ، اکبر عبدی ، سیروس گرجستانی ، رسول نجفیان …

خلاصه فیلم :  با حضور عده ای از کسبه کله پزی عدالت توسط خانواده رحمان بازگشایی می شود . میلاد که دل خوشی از امیر علی ندارد به مخالفتش با رابطه او و گندم ادامه می دهد . سرگرد خفته و سرگرد سرخی به سراغ شاهد یک چشم حادثه قتل میروند و در این میان راز ماشین قاتل برای آنها باز می شود و آنها با توجه به سه شماره ای که از پلاک ماشین موجود است به سراغ اولین مظنون این پرونده می روند ..…

 

لینک دانلود .....................>   http://s70.uploadboy.com:8080/d/xjnawuzhjdfx3pohhirhrrww5lsgdkxyygmp6yfl64vbhelx4bqsolwv/Shahgoosh E 03_8FILM.mp4
 



دانلود فیلم جدید اسمورفها ۲۰۱۳ با دوبله فارسی و لینک مستقیم

اسمورفها 2, اسمورفها 2013, انیمیشن اسمورفها 2013 دوبله, دانلود اسمورفها 2013, دانلود اسمورفها 2013 دوبله, دانلود انمیشن اسمورفها 2013 با لینک مستقیم

دانلود فیلم اسمورفها ۲۰۱۳




نام فیلم: The Smurfs 2

ژانر: کمدی

کارگردان: Raja Gosnell

ستارگان: Neil Patrick Harris, Jayma Mays, Katy Perry

تاریخ انتشار: ۲۰۱۳

زمان: ۱۰۵ دقیقه

امتیاز: ۵٫۰/۱۰

فرمت: mkv

حجم: ۷۰۰MB

خلاصه داستان: داستان از آنجایی شروع می شود که گروه اسمارف ها برای پس گرفتن یکی از اعضای خانواده ی خود با یک جادوگر اهریمنی و…

 

لینک دانلود.......................>    http://s70.uploadboy.com:8080/d/xjnj2uzhjdfx3pohherglsgz4i2mioj2ayg4crgt2bc2ffg5ierkwxyl/The Smurfs 2_8FILM.mkv
 



دانلود فیلم ایرانی و جدید نفس

دانلود فیلم ایرانی و جدید نفس با لینک مستقیم

“برای حمایت از صاحب اثر نسخه کم حجم قرار داده شده است”

دانلود فیلم نفس



موضوع (ژانر) : اجتماعی

مدت زمان:  ۸۷  دقیقه

محصول : ایران

سال ساخت : ۱۳۹۱

کارگردان : شهروز شکورزاده

بازیگران :  نگین صدق گویا، فرزاد دزدمه، سحر قریشی، شهروز ابراهیمی، امین ایمانی، حلیمه سعیدی، حسن زارع، سمیرا شکرانه، رضا نامی، سمیرا مسلمی، محمدرضا حسنی، مهشید باباحبیب و عزت ا… رمضانی‌فر

خلاصه داستان : «نفس» با موضوع اهدای عضو داستان زندگی عیسی را روایت می کند که بعد از سال‌ها، از خارج کشور به ایران بازمی‌گردد و پس از دیدن عشق قدیمی خود مهتا..

لینک دانلود...............>  http://s70.uploadboy.com:8080/d/xjndoszhjdfx3pohherhzgwfxntolpz2y2bqgg4nzq667oy3xi75nsep/NAFAS_8FILM.mkv



دو شنبه 11 آذر 1392برچسب:دانلود,رایگان,فیلم,جدید,و,زیبای,یک,عاشقانه,ساده,با,کیفیت,عالی, Yek Asheghaneh Sade احمد مهران فر دانلود رایگان فیلم دانلود رایگان فیلم یک عاشقانه ساده دانلود فیلم جدید دانلود فیلم یک عاشقانه ساده دانلود فیلم یک عاشقانه ساده با حجم کم دانلود مستقیم فیلم یک عاشقانه ساده با کیفیت عالی دانلود مستقیم یک عاشقانه ساده دانلود نسخه کم حجم یک عاشقانه ساده فیلم یک عاشقانه ساده سامان مقدم مصطفی زمانی یک عاشقانه ساده یک عاشقانه ساده با بازی مهناز افشار یک عاشقانه ساده با فرمت MKV یک عاشقانه ساده با کیفیت عالی , دانلود فیلم جدید ایرانی , دانلود فیلم جدید ایرانی یک عاشقانه ی ساده , جدید ترین فیلم های ایرانی , دانلود فیلم جدید یک عاشقانه ی ساده , فارس کیدذ,موزیک باران,باران موزیک,باران صدا,صدا باران,تهران موزیک,موزیک تهران,فارس کیدز,توپترین, سایت جدید تهران موزیک,بیر موزیک,ادرس جدید بیر موزیک,ادرس جدید گانجا موزیک,گانجا موزیک,بیا تو موزیک,اهنگ ایرانی,جدیدترین اهنگ ایرانی,اهنگ جدید ایرانی,سایت تک صدا,اهنگ جدید92,سایت موزیک,یزد موزیک,مرجع موزیک ایران,بیا 2 موزیک,مرجع اهنگ ایران,موزیک ایرانی,اهنگ باحال,دانلود اهنگ ایرانی,دانلود اهنگ جدید,دانلود جدیدترین اهنگ ایرانی,دانلود اهنگ شهریور,رایو جوان,وب سایت رادیو جوان,بیا تو رپ,رپفا,رپ فا,آدرس جدید رپ صدا,تهران موزیک,92,سایت اهنگ,وبلاگ اهنگ ,دانلود اهنگ جدید,دانلود اهنگ باحال ایرانی,سایت اس موزیک,دانلود موزیک,جدیدترین اهنگ ایرانی,دانلود اهنگ مهر92,دانلود آهنگ جدید,توپترین موزیک,آهنگستان,موزیک,آهنگ,دانلود آهنگ,دانلود آهنگ جدید,دانلود موزیک جدید,دانلود جدیدترین موزیک,دانلود جدیدترین آهنگ,آدرس جدید تهران موزیک,آدرس جدید موزیک تهران,آدرس جدید موزیک باران,آدرس جدید باران موزیک,بیا تو موزیک,تهران موزیک,آدرس جدید تهران موزیک,آدرس جدید موزیک باران,آدرس جدید باران موزیک,آدرس جدید بیا تو موزیک,دانلود موزیک ویدیو,موزیک ویدیو,دانلود فول آلبوم,فول آلبوم خوانندگان,فول آلبوم تمامی خوانندگان,آلبوم تمامی خوانندگان,رپ صدا,آدرس جدید رپ صدا,باران آوا,باران صدا,دانلود آهنگ های جدید,98music,asiamusic,radiojavan,avang,bia2music,ganja2music,arisfa,music baran,sedabaran,tehranmusic,دانلود موزیک های جدید,دانلود جدیدترین آهنگ های روز,دانلود جدیدترین آهنگ ها,دانلود جدیدترین موزیک ها,دانلود جدیدترین موزیک ویدیو ها,musicbaran,arisfa,baranmusic,music,baran,بیوگرافی خوانندگان,زندگی نامه خوانندگان,عکس خوانندگان,عکس های خوانندگان,,یزد موزیک,گانجا تو موزیک,فلای موزیک,موزیک فا,سرزمین موزیک,تکصدا,اکپرس موزیک,آهنگها, رپفـــــا,رپ صدا,تهران موزیک,ایران بست موزیک,بیا تو رپ,آهنگ ما,بیا تو موزیک,تک سانگ, بی صدا,کویر موزیک,به موزیک,سونگ بی سونگ,عصر موزیک, 98 موزیک,سانگ ایرونی,فردا موزیک,سانجا موزیک, نایت موزیک,موزیک۲موزیک,ایران سانگ,بیر موزیک,نود موزیک,تهران سانگ,فضا 2 موزیک,صدف موزیک,تک ترانه,ترک باران,مهین صدا,گل موزیک, , :: 19:17 ::  نويسنده : حامد       

دانلود رایگان فیلم جدید و زیبای * یک عاشقانه ساده * با کیفیت عالی DVD Rip

 


کارگردان : سامان مقدم | ژانر : اجتماعی

 

 

مدت زمان : 104 دقیقه | سال تولید : 1390


 

فرمت : MKV | حجم: 829 مگابایت

 

 

خلاصه داستان :


دو دوست قدیمی، از جوانی با هم عهد و پیمانی دارند. وصلت گندم دختر امان ،


با کرامت پسر صفر تقدیری نیست که گندم به آن تن دهد. او عشق خودش را می خواهد.


سرنوشت خودش را می خواهد. عشق چیزی نیست که به عهد بی پرسش پایبند باشد.

 

عاشقی ساده و سخت است.


عاشقی خرف دلت است. اما گندم با بیست و چند سال سن، باید جلوی عهد و پیمان دو رفیق بایستد


که حرف دلش را نپرسیده بودند…


بازیگران :

 

مهناز افشار، مصطفی زمانی ، آتیلا پستیانی ، علی قربانزاده ، احمد مهران فر، مهراوه شریفی نیا ،


امیرحسین رستمی  و…

 

 

لینک دانلود.........>  http://s61.uploadboy.com:8080/d/xbnpwrrkjdfx3pohayrdzqg6x4ctr5zrujzcsf3rhynkm4oazzezmyfj/Yek_Asheghaneh_Sade_(Doostiha.IR).mkv



دو شنبه 11 آذر 1392برچسب:: دانلود,فیلم,جدید,ایرانی,فرار,از,کمپ,2, دانلود فیلم جدید ایرانی فرار از کمپ 2 , فیلم جدید ایرانی فرار از کمپ 2 , احمد پور مخبر حمید لولایی دانلود رایگان فیلم ایرانی دانلود رایگان فیلم فرار از کمپ 2 دانلود فیلم فرار از کمپ 2 با حجم کم دانلود فیلم فرار از کمپ 2 با کیفیت عالی دانلود قیلم جدید دانلود مستقیم فیلم فرار از کمپ دانلود مستقیم فیلم فرار از کمپ 2 فرار از کمپ 2 فرار از کمپ 2 با فرمت MKV فرار از کمپ 2 با کیفیت عالی فرار از کمپ 2 با کیفیت عالی DVDRip فرار از کمپ 2 حامد کلاهداری , دانلود فیلم ایرانی , دانلود فیلم جدید ایرانی , اهنگ ایرانی,جدیدترین اهنگ ایرانی,اهنگ جدید ایرانی,سایت تک صدا,اهنگ جدید92,سایت موزیک,یزد موزیک,مرجع موزیک ایران,بیا 2 موزیک,مرجع اهنگ ایران,موزیک ایرانی,اهنگ باحال,دانلود اهنگ ایرانی,دانلود اهنگ جدید,دانلود جدیدترین اهنگ ایرانی,دانلود اهنگ مرداد92,سایت اهنگ,وبلاگ اهنگ ,دانلود اهنگ جدید,دانلود اهنگ باحال ایرانی,سایت اس موزیک,دانلود موزیک,جدیدترین اهنگ ایرانی,دانلود اهنگ تیر92,دانلود آهنگ جدید,توپترین موزیک,آهنگستان,موزیک,آهنگ,دانلود آهنگ,دانلود آهنگ جدید,دانلود موزیک جدید,دانلود جدیدترین موزیک,دانلود جدیدترین آهنگ,آدرس جدید تهران موزیک,آدرس جدید موزیک تهران,آدرس جدید موزیک باران,آدرس جدید باران موزیک,بیا تو موزیک,تهران موزیک,آدرس جدید تهران موزیک,آدرس جدید موزیک باران,آدرس جدید باران موزیک,آدرس جدید بیا تو موزیک,دانلود موزیک ویدیو,موزیک ویدیو,دانلود فول آلبوم,فول آلبوم خوانندگان,فول آلبوم تمامی خوانندگان,آلبوم تمامی خوانندگان,رپ صدا,آدرس جدید رپ صدا,باران آوا,باران صدا,دانلود آهنگ های جدید,دانلود موزیک های جدید,دانلود جدیدترین آهنگ های روز,دانلود جدیدترین آهنگ ها,دانلود جدیدترین موزیک ها,دانلود جدیدترین موزیک ویدیو ها,musicbaran,arisfa,baranmusic,music,baran, , :: 19:7 ::  نويسنده : حامد       

 

دانلود فیلم جدید ایرانی فرار از کمپ 2

 

 

 

کارگردان : حامد کلاهداری | ژانر : طنز اجتماعی

 

 

 

 

 

مدت زمان : 80 دقیقه | سال تولید : 1391

 

 

 


 

فرمت : MKV | حجم : 627 مگابایت

 

 



 

خلاصه داستان :



پس از ترخیص 2 نفر معتاد از کمپ باز پروری، بر اثر تصادف با فردی معتاد مواجه میشوند که به جای بردن آن به

 

 

بیمارستان به مکان

 


ناسالمی میبرند در پی این اتفاق زندگی آنان دچار مشکلات و چالشهای دیدنی میشوند…


 

بازیگران :



حمید لولایی ، یوسف صیادی ، احمد پور مخبر ، کیانوش گرامی

 

لینک مستقیم........                .http://s61.uploadboy.com:8080/d/xbni6wrkjdfx3pohaergtx4c46mywss2h5or3z4uukwlgiuzghykf4nm/Farar_Az_Camp_2_(Doostiha.IR).mkv

 



دو شنبه 11 آذر 1392برچسب:دانلود,فیلم,ایرانی,جدید,و,زیبای,برج,آرام, دانلود فیلم ایرانی جدید و زیبای برج آرام , فیلم ایرانی جدید و زیبای برج آرام , برج آرام برج آرام با کیفیت عالی DVDRip برج آرام مسعود اطیابی دانلود برج آرام دانلود برج آرام با فرمت MKV دانلود رایگان فیلم دانلود رایگان فیلم ایرانی دانلود رایگان فیلم برج آرام دانلود فیلم برج آرام دانلود فیلم برج آرام از ExpressLeech دانلود فیلم برج آرام با لینک مستقیم دانلود فیلم برج آرام با کیفیت عالی دانلود فیلم جدید دانلود مستقیم فیلم برج آرام سحر زکریا سروش صحت پوراندخت مهیمن , موزیک باران,باران موزیک,باران صدا,صدا باران,تهران موزیک,موزیک تهران,فارس کیدز,توپترین,دانلود آهنگ جدید,توپترین موزیک,آهنگستان,موزیک,آهنگ,دانلود آهنگ,دانلود آهنگ جدید,دانلود موزیک جدید,دانلود جدیدترین موزیک,دانلود جدیدترین آهنگ,آدرس جدید تهران موزیک,آدرس جدید موزیک تهران,آدرس جدید موزیک باران,آدرس جدید باران موزیک,بیا تو موزیک,تهران موزیک,آدرس جدید تهران موزیک,آدرس جدید موزیک باران,آدرس جدید باران موزیک,آدرس جدید بیا تو موزیک,دانلود موزیک ویدیو,موزیک ویدیو,دانلود فول آلبوم,فول آلبوم خوانندگان,فول آلبوم تمامی خوانندگان,آلبوم تمامی خوانندگان,رپ صدا,آدرس جدید رپ صدا,باران آوا,باران صدا,دانلود آهنگ های جدید,دانلود موزیک های جدید,دانلود جدیدترین آهنگ های روز,دانلود جدیدترین آهنگ ها,دانلود جدیدترین موزیک ها,دانلود جدیدترین موزیک ویدیو ها,musicbaran,arisfa,baranmusic,music,baran, , :: 19:1 ::  نويسنده : حامد       

 


دانلود رایگان فیلم ایرانی جدید و زیبای برج آرام با کیفیت عالی DVD Rip

 

 

کارگردان : سید مسعود اطیابی | ژانر : اجتماعی

 

مدت زمان: 84 دقیقه | سال تولید: 1389

 

فرمت: MKV | حجم: 702 مگابایت

 

خلاصه داستان :


یک مجری معروف برنامه های تلویزیونی برای زندگی از یک محیط سنتی به یک برج در منطقه بالای شهر نقل مکان می کند. این نقل

مکان

 

با گم شدن مبل کهنه قرمزی که یادگار مادرش بوده مصادف شده و پیدا کردن آن باعث به وجود آمدن ماجراهایی می شود. این ماجراها

فضایی

 

نمادین را ایجاد می کنند که طنزآلود است…

 

بازیگران :


سروش صحت ، سحر زکریا ، رضا فیض نوروزی ، مجید مشیری ، علی هدایت نیا ، نعیمه نظام دوست ، پوراندخت مهیمن و شیرین عباسی

لینک مستقیم.............>  http://s61.uploadboy.com:8080/d/xbnlkgjkjdfx3pohairdth6jwqoqtsywbsaiqkzcf3wfplfn322gwbvq/Borje_Aram_(Doostiha.IR).mkv

 



دو شنبه 11 آذر 1392برچسب:دانلود,فیلم,جدید,شوخی,های,خدا,,,یک,آرزوی,کوچک, دانلود فیلم جدید شوخی های خدا , فیلم جدید شوخی های خدا , دانلود فیلم شوخی های خدا , فیلم شوخی های خدا , دانلود فیلم جدید ایرانی شوخی های خدا , یک آرزوی کوچک , فیلم جدید ایرانی شوخی های خدا , یک آرزوی کوچک , دانلود فیلم جدید ایرانی شوخی های خدا , فیلم جدید ایرانی شوخی های خدا , یک آرزوی کوچک , فیلم ایرانی شوخی های خدا , یک آرزوی کوچک , فیلم جدید شوخی های خدا , فیلم جدید شوخی های خدا , یک آرزوی کوچک , دانلود فیلم جدید ایرانی شوخی های خدا , یک آرزوی کوچک با لینک مستقیم , اهنگ ایرانی,جدیدترین اهنگ ایرانی,اهنگ جدید ایرانی,سایت تک صدا,اهنگ جدید92,سایت موزیک,یزد موزیک,مرجع موزیک ایران,بیا 2 موزیک,مرجع اهنگ ایران,موزیک ایرانی,اهنگ باحال,دانلود اهنگ ایرانی,دانلود اهنگ جدید,دانلود جدیدترین اهنگ ایرانی,دانلود اهنگ مرداد92,سایت اهنگ,وبلاگ اهنگ ,دانلود اهنگ جدید,دانلود اهنگ باحال ایرانی,سایت اس موزیک,دانلود موزیک,جدیدترین اهنگ ایرانی,دانلود اهنگ تیر92,دانلود آهنگ جدید,توپترین موزیک,آهنگستان,موزیک,آهنگ,دانلود آهنگ,دانلود آهنگ جدید,دانلود موزیک جدید,دانلود جدیدترین موزیک,دانلود جدیدترین آهنگ,آدرس جدید تهران موزیک,آدرس جدید موزیک تهران,آدرس جدید موزیک باران,آدرس جدید باران موزیک,بیا تو موزیک,تهران موزیک,آدرس جدید تهران موزیک,آدرس جدید موزیک باران,آدرس جدید باران موزیک,آدرس جدید بیا تو موزیک,دانلود موزیک ویدیو,موزیک ویدیو,دانلود فول آلبوم,فول آلبوم خوانندگان,فول آلبوم تمامی خوانندگان,آلبوم تمامی خوانندگان,رپ صدا,آدرس جدید رپ صدا,باران آوا,باران صدا,دانلود آهنگ های جدید,دانلود موزیک های جدید,دانلود جدیدترین آهنگ های روز,دانلود جدیدترین آهنگ ها,دانلود جدیدترین موزیک ها,دانلود جدیدترین موزیک ویدیو ها,musicbaran,arisfa,baranmusic,music,baran, , :: 18:53 ::  نويسنده : حامد       

انلود فیلم جدید ایرانی شوخی های خدا ، یک آرزوی کوچک

 

 

سال تولید : ۱۳۸۵

 

سال انتشار : ۱۳۹۲

 

مدت زمان : ۸۷ دقیقه

 

موضوع : طنز اجتماعی

 

کارگردانان : پرویز شیخ طادی و عبدلحسن برزیده

 

بازیگران : علی صادقی، رضا داودنژاد، رضا شفیعی جم، حمیدرضا ارژنگ و…

 

خلاصه داستان فیلم شوخی های خدا : داستان یک دیده بان است که از یک سو در زمان حصر آبادان با دشمنان مبارزه می کند و از سویی


دیگر

 

به مقابله با دزدی که به خانه اش آمده می پردازد…

         

دانلود با لینک مستقیم

 



دو شنبه 11 آذر 1392برچسب:, :: 18:46 ::  نويسنده : حامد       

دانلود فول آلبوم مهدی احمدوند

دانلود فول آلبوم مهدی احمدوند

رسانه پاپ موزیک برای اولین بار تمام آلبوم ها و تک آهنگ های رسمی پخش شده از مهدی احمدوند را برای شما آماده دانلود کرده است.

برای دانلود فول آلبوم به ادامه مطلب مراجعه کنید …

 

دانلود فول آلبوم مهدی احمدوند

آلبوم ها:

آلبوم خونه غرور:
دانلود کل آلبوم در فایل زیپ
دوست دارم
صاف و ساده
دلواپسی
خونه ی غرور
یار من
بن بست
بی معرفت
بی خیال
دل من
خیال بی کسی

آلبوم موج منفی
دانلود کل آلبوم در فایل زیپ
موج منفی
یه شاخه گل
غریبونه
التهاب
عمر منی
خیلی دیره
قسم
خیلی دوست دارم یه روز
دیگه دوست ندارم
یه بهونه

آلبوم نقطه ضعف
دانلود کل آلبوم در فایل زیپ
عشق اول
نارفیق
ساعت رفتن
یاد من
نقطه ضعف
خواب پریشون
تنهام نزار
دل بستم
دلم می خواست
یه شاخه گل
دست عمو
دوست دارم
حرف دلم

تک آهنگ:
دل نشکن
یار من(فیت حامد برادران)
دارم از دست میدمت
کار چشمات (فیت سامان جلیلی)
الکی
آره تنها شدم
ازم بریدی
باور
بیخیال
بغض
داد بزن
دل بستم
دل نشکن
دوست دارم
عشق اول
عشق اول (ورژن دوم)
اشتباه
حرف دلم
خواب پریشون
خیلی دیره
خیلی دوست دارم
نقاشی
نارفیق
نقطه ضعف
عمره منی
روتو کم کن
روزایه دور از تو
ساعت رفتن
تنهام نذار
یاد من
یه بهونه
یه شاخه گل (رمیکس)
یاره من
ازت چیزی نمی پرسم
از دست میدم (فیت پیمان زارعی)